Pages

perjantai 1. heinäkuuta 2011

Läkähdyttävän kuuma päivä. Kokonainen vesimeloni hävisi hetkessä,samoin litra jäätelöä. Kävin parturissa ja olo on ihanan kevyt,vaikka näytänkin taas vähän oudolta. Nyt ukkonen jyrisee jossain kaukana ja toivon sitä tänne. Lapsi maalaa taideteoksia talon täyteen ja minä ajattelin kohta avata uuden kirjan. En voi uskoa että on jo heinäkuu.
Hauskaa viikonloppua!

Suffocating hot day. Whole watermelon disappeared in a minute,as did a liter of ice-cream too. I went to a hairdresser and now I feel nicely light,although I look a bit weird again. I can hear a thunder somewhere far and I wish it comes here. P. is filling our house with paintings and I'm going to start to read a new book. I can't believe it's already July.
Have a happy weekend!

8 kommenttia :

  1. Kaunis tukka, juuri sopiva näille keleille. Ja toki muutenkin :) Haluaisin kanssa leikata tosi lyhyeksi, mutta en jotenkin uskalla, vaikka kyllähän se kasvaisi takaisin.

    Olen alusvaatteissa hillunut kotona koko päivän, kuuma! Mutta en valita, ihanaa, kun on kesä.

    Ihanaa viikonloppua!

    Luitko muuten sen kirjan, sen omenakirjan?

    VastaaPoista
  2. Ihanaa ruusua siulla päälläsi ja tukka on kaunis.Ja ihan mahtavat sandaalit!Hyvin Salt Water Sandals-henkiset.Ja sellaiset haluaisin.

    VastaaPoista
  3. Oi, sinä olet niin kaunis.

    Ihana varjoliljakuva, sen sävyt, ah!

    Ja tuota poppelien (?) hahtuvaa ihastelen täälläkin, se vaikuttaa niin pehmeältä, haluaisin sukeltaa siihen (en ole vielä kehdannut).

    VastaaPoista
  4. Tukka on tosi kaunis, mutta ymmärrän, että kestää hiukan tottua uuteen lookiin. Sinulla on niin kauniit, sirot piirteet, että lyhyt tukka sopii tosi hyvin. Minulla lyhyt tukka on kamala.

    VastaaPoista
  5. Ihana kesätukka. Oon jo kauan ihastellut sun nahkasandaaleja; onko ne jostain kaupasta vai ootko tehnyt löydön kirpparilta? kovasti mielisin samanlaisia itselleni...
    Jaana (joka ei taaskaan saa kommenttiaan läpi bloggeriin :(

    VastaaPoista
  6. Maria: Kiitos! :)

    Solen: Kiitos! Olen taas yhä vakuuttuneempi siitä,että lyhyt tukka on minun juttuni..vaikka pitkät olisikin ihanat,ne ei vaan sovi minulle. Mutta kokeile ihmeessä leikata,jos vain uskallat! Ties vaikka se sopisi tosi hyvin.
    Ja voi,sama täällä..olen bikineissä sisällä ja nekin on liikaa:)
    Joo,luin sen kirjan! Kiitos vinkistä,se oli hyvä. Erikoinen,mutta hyvä. Olisi saanut olla pidempikin:)

    Rimpsukaisa: Kiitos paljon! Sandaalit on kirppislöytö ja aivan lempparit..pelottaa jo nyt,että mistä löydän samanlaiset sitten joskus kun nämä lahoavat.

    Ilona: Oi voi...kiitos! Ja sinä olet niin ihana kun sanot noin.
    Kuvasin varjoliljaa samana päivänä kun laitot blogiisi siitä kuvan. Olin juuri tullut ulkoa ja avasin koneen ja nauratti kun olin ottanut melkein samanlaisen kuvan juuri hetki sitten:)
    Tuo hahtuva on ihan hassua! Sitä on täällä lähellä ihan hurjasti ja se tarttuu joka paikkaan. Voisit olla aika näky sukeltaessasi siihen:)

    Kirjailijatar: Kiitos! Totuin kyllä pian,nyt tuntuu jo omalta ja hyvältä. Ja minulla on taas toisin päin,pitkä tukka ei sovi mulle ollenkaan..tai ehkä sopisikin,mutta en osaa olla siinä ja se on niin kuuma! :)

    Jaana: Kiitos! Kirppariltä löysin joskus talvella,Eccon ovat..olet itsekin yrittänyt metsästää toisia samantyylisiä ja kurkkinut Eccon liikkeisiin,mutta en ole nähnyt. Toivottavasti sinulla tärppää!

    VastaaPoista